Szanowni Państwo,
zachęcamy do skorzystania z usług informatycznych naszej firmy. Specjalizujemy się w obsłudze informatycznej kancelarii notarialnych, adwokackich, radcowskich, łączonych, komorniczych i prawnych. Mamy doświadczenie w obsłudze programu Kancelaria, w zabezpieczaniu danych wrażliwych, uruchamianiu portali branżowych oraz certyfikatach kwalifikowanych. Przykładamy wszelkich starań, aby współpraca z Quatree była jednolitym źródłem nie tylko nowych rozwiązań IT dla Twojej firmy, ale także utrzymania istniejących potrzeb. W naszych działaniach korzystamy wyłącznie z licencjonowanych i bezpiecznych rozwiązań, czego rezultatem jest wsparcie techniczne na najwyższym poziome. Nasi pracownicy ciągle doskonalą swoje umiejętności i przechodzą szkolenia producentów reprezentowanych przez nas rozwiązań.
Zapraszamy do współpracy,
zespół Quatree
Usługi szyte na miarę
- zarządzanie drukowaniem – ustawienia w urządzeniach uprawnień do wydruku z danymi wrażliwymi
- zarządzanie podpisami kwalifikowanymi
- szyfrowanie poczty email certyfikatami S/MIME
- zarządzanie aplikacją „Kancelaria”
- wdrożenia M365 lub Google Workspace
- opieka nad systemami zbiorów prawnych typu”Lex”, „Legalis” itp
- wykonywanie stron internetowych i organiczne pozycjonowanie zgodne z zasadami obowiązującymi kancelarie notarialne, adwokackie, radcowskie, łączone, komornicze i prawne
- usługi programistyczne – rozwiązania optymalizacji pracy
Zarządzanie zgodnością
- RODO
- zabezpieczenia antywirusem
- kopie zapasowe
- bezpieczne przechowywanie i przenoszenie danych – szyfrowanie danych – dyski, pendrive, archiwum
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników (onboarding i offboarding)
- zabezpieczenia sieci, komputerów, służbowych telefonów komórkowych
- ograniczenia na urządzeniach mobilnych: aplikacje, geofencing, dostęp do USB poza biurem
Audyt IT
- kontrola zabezpieczeń IT
- bezpieczeństwo danych Twoich i klientów
- doradztwo w zakresie IT Security
- cyberbezpieczeństwo
- audyt zabezpieczeń sieci bezprzewodowych (Wi-Fi)
Opieka nad komputerami klienta
- wsparcie przez: telefon, e-mail, zdalny dostęp lub wizyty serwisantów
- aktualizacje systemów operacyjnych i oprogramowania
- przystosowanie do pracy zdalnej – VPN, RDS /zdalny pulpit/
- wparcie dla użytkowników przy korzystaniu z programów biurowych
- stałe wizyty technika (z ustalonym czasem na reakcję na awarie)
- opieka nad pocztą, stroną internetową, domeną
- czynny monitoring sieci komputerowej, w tym dostępu do internetu
- monitorowanie pracy serwerów, stacji roboczych i innych części infrastruktury
Dostarczamy jako partner technologiczny producenta
- sprzęt komputerowy
- certyfikaty kwalifikowane osobowe, serwerów WWW, poczty
- oprogramowanie M365 i Google Workspace
- rozwiązania zarządzania i audytu systemów IT
- materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących
- systemy archiwizacji danych
- systemy monitoringu wizyjnego i kontroli dostępu
Przejmujemy opiekę nad
- konserwacją drukarek
- naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi sprzętu IT
- wstawiamy sprzęt zastępczy
- zarządzamy licencjami klienta
- zarządzamy inwentaryzacją sprzętu
- dostawami licencji M365